Zdrovit wybrał dom mediowy
  • 0
  • 1
13.01.2016

Zdrovit wybrał dom mediowy

W przetargu na obsługę kilkunastu marek z portfolio firmy Natur Produkt Zdrovit zwyciężył Havas Media Group. Planowane działania rozpoczną się w styczniu 2016 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52288 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 stycznia 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.01.2016

„Global TMT Predictions 2016” – prognozy Deloitte dla sektora technologii, mediów i telekomunikacji

W ciągu najbliższych dwunastu miesięcy o jedną czwartą wzrośnie liczba producentów oprogramowania dla przedsiębiorców, którzy będą wykorzystywać w swych produktach techniki kognitywne. Przyczyni się to do uwolnienia potencjału Internetu Rzeczy. Deloitte prezentuje raport „Global TMT Predictions”, zawierający prognozy dla sektora technologii, mediów i telekomunikacji.

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
13.01.2016

„Daj się przyciągnąć do ginekologa” – zachęcają polskie aktorki (wideo)

13 stycznia ruszyła 7. ogólnopolska kampania „Piękna, bo zdrowa”, zainicjowana przez organizację Kwiat Kobiecości. Jej celem jest zwiększenie świadomości kobiet w zakresie profilaktycznych badań ginekologicznych. W działania zaangażowały się aktorki: Sylwia Gliwa, Barbara Kurdej-Szatan, Joanna Moro oraz Małgorzata Pieczyńska, a także Ida Karpińska, prezes i założycielka organizacji.

12 stycznia 2016