Zdrap i wygraj na stacji Orlen
  • 0
  • 1
23.12.2004

Zdrap i wygraj na stacji Orlen

Trwa promocja przygotowana przez agencję Mather Communications dla PKN Orlen. Promocja „Zdrap i wygraj”, która ruszyła 15 grudnia br. stanowi element programu lojalnościowego VITAY i jest skierowana do jego obecnych i potencjalnych uczestników.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52027 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

22 grudnia 2004

21 grudnia 2004

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.12.2004

Współpraca między "Marketingiem przy Kawie" a Krewniakami (EFHDK)

Europejska Fundacja Honorowego Dawcy Krwi podjęła współpracę z redakcją "Marketingu przy Kawie", co zaowocowało m.in. objęciem przez "MpK" patronatu medialnego nad akcją Krewniacy. W ramach tejże współpracy serwis "MpK" zadeklarował również pomoc Fundacji w zdobyciu środków na zakup ruchomej stacji krwiodawstwa, jaką jest specjalistyczny autobus wyposażony w aparaturę do poboru krwi. Pieniądze na ten cel Sponsor serwisu, firma szkoleniowa Informedia Polska / ECU Marketing będzie przekazywał Fundacji za każdego nowo pozyskanego subskrybenta.