Zdobądź 2 certyfikaty The Chartered Institute of Marketing!
  • 0
  • 1
7.10.2021 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Zdobądź 2 certyfikaty The Chartered Institute of Marketing!

Już 22 października w Warszawie rusza 49. edycja Programu szkoleniowego CIM. To roczne szkolenie, swoiste MBA w marketingu, które przygotowuje do uzyskania aż dwóch certyfikatów The Chartered Institute of Marketing – największej na świecie organizacji zrzeszającej marketerów. Jakie benefity, poza kompleksową wiedzą marketingową, czekają na uczestników w tym roku?

6 modułów tematycznych szkolenia

Program szkoleniowy CIM składa się z sześciu modułów tematycznych, z których każdy podejmuje tematykę marketingu z innej perspektywy:

  • Marketing & Digital Strategy – rozwija kompetencje strategiczne i wskazuje, jak integrować działania offline i online;
  • Digital Customer Experience – wzbogaca wiedzę uczestników w obszarze budowania doświadczeń klienta;
  • Resource Management – porusza tematykę zarządzania marketingowego, wskazuje jak efektywnie prowadzić zespół specjalistów;
  • Innovation in Marketing – buduje „nowe spojrzenie” na marketing, ukazuje korzyści z innowacyjnego podejścia do działań rynkowych;
  • Managing Brands – rozwija umiejętności brandingowe i pokazuje, w jaki sposób zarządzać portfelem wielu marek;
  • Digital Optimisation – wyposaża uczestników w wiedzę i narzędzia, które pozwalają generować wyższe współczynniki konwersji.

Profesjonalna kadra trenerska

6 bloków tematycznych i 17 sesji zajęciowych wymagają zaangażowania szerokiej i wyspecjalizowanej kadry trenerskiej. Ponieważ każdy z wyżej wymienionych modułów przygotowuje do pojedynczego egzaminu CIM, kursy prowadzą wyłącznie eksperci z danych obszarów. Podczas zajęć spotkacie m.in.:

  • Roberta Kozielskiego
  • Jacka Pogorzelskiego
  • Beatę Michalską-Dominiak
  • Artura Maciorowskiego
  • Bartka Janowicza
  • Arkadiusza Wódkowskiego
  • Małgorzatę Nowak
  • Jacka Kotarbińskiego
  • Michała Dziekońskiego
  • Tadeusza Żórawskiego
  • Lecha C. Króla
  • Wojtka Szymańskiego

Egzaminy i pakiet wartości dodatkowych

Choć uczestnicy Programu mogą przystępować do egzaminów The Chartered Institute of Marketing (CIM) – nie jest to warunek konieczny. Wielu kursantów kończy szkolenie dla samej wiedzy i networkingu – sesje zajęciowe (i przerwy kawowe 😉 często owocują bowiem narodzinami nowych biznesowych pomysłów.

Jeśli jednak zdecydujecie się zdawać egzaminy CIM, otrzymacie profesjonalne wsparcie tutora, który poprowadzi Was krok po kroku przez proces przygotowywania pracy projektowej. Co więcej, szeroki zakres tematyczny Programu szkoleniowego CIM pozwoli Wam jednocześnie zdobyć aż dwa dyplomy!

W ramach pakietu wartości dodatkowych uczestnicy dostają także zaproszenie na 3-dniowe Warsztaty Strategiczne #questusacademy. To wyjazdowe spotkania, podczas których zaproszeni goście (m.in. Julia Izmałkowa, Natalia Hatalska, prof. Grzegorz Kołodko, prof. Dariusz Doliński, prof. Jerzy Bralczyk, prof. Dariusz Jemielniak, Julia Kołodko, Sławomir Lachowski) prowadzą prelekcje i zajęcia praktyczne. To także kolejna szansa na budowę nowych relacji biznesowych – na Warsztaty przyjeżdżają bowiem także absolwenci poprzednich edycji Programu!

Jak zapisać się na szkolenie?

Rekrutacja na Program szkoleniowy CIM jest wciąż otwarta. Aby się zapisać lub zadać dowolne pytanie, zajrzyjcie na stronę https://questus.pl/program-zaawansowany-cim/

Kolejna edycja startuje już 22 października w Warszawie. To ostatnia szansa, aby podjąć szkolenie jeszcze w tym roku i dołączyć do największego grona profesjonalnych marketerów na świecie!

  • 1
Zapisz się na szkolenie – zdobądź 2 certyfikaty CIM

Zapisz się na szkolenie – zdobądź 2 certyfikaty CIM

7 października 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
7.10.2021

Wavemaker: mniej skłonnych do cord-cuttingu, serwisy SVoD ważnym składnikiem ofert płatnej telewizji w Polsce

Dwadzieścia procent klientów płatnej telewizji rozważało w ostatnim roku rezygnację z abonamentu – pokazuje „Projekt cyfrowizja VI”, cykliczne badanie Wavemakera. To najniższy odsetek w historii tego badania, co oznacza, że pandemia oddaliła nieco wizję cord-cuttingu w Polsce. Serwisy VoD są jednak ważnym składnikiem oferty operatorów. Dowodzi to słuszności strategii partnerstw pomiędzy płatną telewizją a SVoD.

6 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2021

Pokolenie Z jest bardziej skłonne do angażowania się w kampanie marketingu bezpośredniego – pokazuje badanie brytyjskiej poczty

Badanie Royal Mail MarketReach wykazało, że pokolenie Z jest bardziej skłonne do reagowania na fizyczne, bezpośrednie kampanie marketingowe prowadzone za pośrednictwem poczty. Około 35% kampanii wykorzystujących direct mailing odnotowało korzyści związane z ROI, w porównaniu do 23% dla średniej brytyjskiej we wszystkich kampaniach marketingowych.