Zdobądź 2 certyfikaty The Chartered Institute of Marketing!
  • 0
  • 1
7.10.2021 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Zdobądź 2 certyfikaty The Chartered Institute of Marketing!

Już 22 października w Warszawie rusza 49. edycja Programu szkoleniowego CIM. To roczne szkolenie, swoiste MBA w marketingu, które przygotowuje do uzyskania aż dwóch certyfikatów The Chartered Institute of Marketing – największej na świecie organizacji zrzeszającej marketerów. Jakie benefity, poza kompleksową wiedzą marketingową, czekają na uczestników w tym roku?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51053 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

7 października 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
7.10.2021

Wavemaker: mniej skłonnych do cord-cuttingu, serwisy SVoD ważnym składnikiem ofert płatnej telewizji w Polsce

Dwadzieścia procent klientów płatnej telewizji rozważało w ostatnim roku rezygnację z abonamentu – pokazuje „Projekt cyfrowizja VI”, cykliczne badanie Wavemakera. To najniższy odsetek w historii tego badania, co oznacza, że pandemia oddaliła nieco wizję cord-cuttingu w Polsce. Serwisy VoD są jednak ważnym składnikiem oferty operatorów. Dowodzi to słuszności strategii partnerstw pomiędzy płatną telewizją a SVoD.

6 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2021

Pokolenie Z jest bardziej skłonne do angażowania się w kampanie marketingu bezpośredniego – pokazuje badanie brytyjskiej poczty

Badanie Royal Mail MarketReach wykazało, że pokolenie Z jest bardziej skłonne do reagowania na fizyczne, bezpośrednie kampanie marketingowe prowadzone za pośrednictwem poczty. Około 35% kampanii wykorzystujących direct mailing odnotowało korzyści związane z ROI, w porównaniu do 23% dla średniej brytyjskiej we wszystkich kampaniach marketingowych.