Zbyszko powierza agencji Opcom obsługę internetową marki Roko
  • 0
  • 1
5.04.2018

Zbyszko powierza agencji Opcom obsługę internetową marki Roko

Z początkiem 2018 r. firma Zbyszko powierzyła agencji reklamowej Opcom kompleksową obsługę marki napojów Roko. Przygotuje ona koncepcję strategiczno-kreatywną, która ma odświeżyć i ujednolicić komunikację brandu. Celem jest także dotarcie do młodszej grupy docelowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51100 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

5 kwietnia 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.04.2018

W 2018 r. przychody z e-sportu przekroczą po raz pierwszy miliard dolarów – prognozuje Deloitte

Czy e-sport jest wciąż jedynie rozrywką dla pasjonatów gier komputerowych? A może to już poważna część biznesu sportowego? Zdaniem ekspertów Deloitte dynamiki rozwoju sportu elektronicznego nie można lekceważyć. W 2018 r. przychody z tytułu wydarzeń i relacji na żywo związanych z e-sportem po raz pierwszy mają przekroczyć miliard dolarów w skali globalnej. Najszybciej rynek ten rozwija się w Chinach i Ameryce Północnej.