[konkurs] „Jak zbudować efektywny dział marketingu?” – odpowiedź w książce Piotra Golczyka
AdvertisementAdvertisement
  • 1
  • 8
27.11.2018

[konkurs] „Jak zbudować efektywny dział marketingu?” – odpowiedź w książce Piotra Golczyka

W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy? Dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny? Na te i mnóstwo innych pytań znajdziesz odpowiedź w nietypowym poradniku Piotra Golczyka.

Konkurs!
Do rozdania mamy 3 egzemplarze książki „Jak zbudować efektywny dział marketingu?”.

Zadanie konkursowe:

Prosimy o komentarz do poniższego fragmentu książki:

Odpowiedzi prosimy wysyłać na adres e-mail konkurs@marketing-news.pl do piątku 7 grudnia 2018 r. do godz. 17:00. Trzy najciekawsze wypowiedzi nagrodzimy.

Pobierz regulamin konkursu w wersji PDF

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym książki.

„Jak zbudować efektywny dział marketingu?” to książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata. Dużo konkretnej wiedzy, błyskotliwych pomysłów i mnóstwo argumentów twardych jak kamienie – idealny oręż do walki o pozycję marketingu w firmie.

Piotr Golczyk w ciągu ostatnich lat był odpowiedzialny za marketing operacyjny w globalnej spółce IT. Zbudował i prowadził kilkudziesięcioosobową wewnętrzną agencję digitalowo-kreatywną. Wcześniej był związany z agencjami reklamowymi oraz największym w Polsce portalem internetowym.

Propagator automatyzacji marketingu, decyzji podejmowanych na podstawie danych, nowoczesnego zarządzania oraz rozliczania się marketingu z efektów biznesowych. Prywatnie ojciec dwóch synów, fascynat AI, nowoczesnego budownictwa, prozy S. Lema i P.K. Dicka.

Opinie o książce:

„Autor wbija kij w mrowisko. Pokazuje, jak model organizacji oraz fałszywe przekonania marketerów wpływają na sprawność marketingu. Proponuje więc w książce konkretną kurację. Sądzę, że nadszedł najlepszy czas na takie książki”.
Jacek Szlak – redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie

„Autor dobitnie punktuje problemy współczesnego marketingu i zarządzania, podpowiadając jednocześnie wiele nowoczesnych rozwiązań. Doskonała lektura dla każdego CEO i CMO”.
Rastislav Čavojský – CEO I.D.C. Polonia SA

„Jeżeli ta książka cię nie dotyczy, to znaczy, że jesteś w wąskim gronie spełnionych marketerów. Pozostali znajdą w książce inspirację, jak dołączyć do grona najlepszych”.
Łukasz Wala – digital manager, Grupa Maspex

„Obowiązkowa lektura dla każdego prezesa zarządu, któremu zależy na synergii między projektami marketingu, pracą innych działów a celami biznesowymi”.
Łukasz Wołek – CEO agencji komunikacji marketingowej Abanana

 

  • „Jak zbudować efektywny dział marketingu?”
  • Wydanie: I, 2018
  • Autor: Piotr Golczyk
  • Liczba stron: 160

Książkę można kupić w księgarni internetowej wydawnictwa Novae Res.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym książki.

  • 7

26 listopada 2018