„Jak zbudować efektywny dział marketingu?” – odpowiedź w książce Piotra Golczyka
  • 1
  • 8
27.11.2018

„Jak zbudować efektywny dział marketingu?” – odpowiedź w książce Piotra Golczyka

W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy? Dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny? Na te i mnóstwo innych pytań znajdziesz odpowiedź w nietypowym poradniku Piotra Golczyka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 listopada 2018