Zbliża się 2. edycja konferencji naukowej „Obszary reklamy”. Tematem jest piękno w reklamie
  • 0
  • 0
25.04.2019

Zbliża się 2. edycja konferencji naukowej „Obszary reklamy”. Tematem jest piękno w reklamie

Druga konferencja naukowa z cyklu „Obszary reklamy” skoncentrowana będzie na zjawisku piękna w reklamie. Jej celem będzie naukowa refleksja nad znaczeniem fenomenu piękna w kontekście działań reklamowych. Konferencja odbędzie się 27 maja w Koszalinie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 kwietnia 2019

24 kwietnia 2019