"Zawartość PRu w PRrze" według NewsPoint
  • 0
  • 1
27.11.2007

„Zawartość PRu w PRrze” według NewsPoint

NewsPoint sprawdził jak specjaliści od wizerunku w ciągu ostatniego półrocza zadbali o własny wizerunek w internecie. Ranking uwzględnia 28 agencji PR, o których najczęściej pisano w polskich mediach online w ciągu ostatnich sześciu miesięcy. Najpopularniejsze tematy to nowe kontrakty, raporty rynkowe przygotowywane przez agencje, zmiany personalne oraz nominacje do nagród branżowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 listopada 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.11.2007

Dobry PR bez chemii

Produkcja żywności ekologicznej w Polsce dopiero się rozwija, a jej promocja zazwyczaj ogranicza się do podstawowych, niskobudżetowych środków. Sytuacja jednak powoli się zmienia – rośnie zapotrzebowanie klientów na naturalną żywność, a firm z tego sektora na profesjonalną obsługę PR. Świadczy o tym konferencja prasowa Klastra Bioprodukt, zorganizowana 22 listopada w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi przez wrocławską agencję Highlite PR.