Zaufanie w czasach kryzysu tematem tegorocznej edycji Forum IAB - Marketing przy Kawie
Zaufanie w czasach kryzysu tematem tegorocznej edycji Forum IAB
  • 0
  • 1
12.08.2020

Zaufanie w czasach kryzysu tematem tegorocznej edycji Forum IAB

Hasłem XIV edycji Forum IAB będzie „In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?”. Od 6 do 8 października w Warszawie eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dyskutować o zaufaniu. Stanowi ono nie tylko podstawę każdej relacji, lecz również siłę napędową biznesu. Forum odbędzie się zarówno stacjonarnie, jak i w formie online.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55059 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 sierpnia 2020

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
12.08.2020

Billie Eilish w spocie T-Mobile obala stereotypy dotyczące generacji Z

Nie uzależnieni od cyfrowego świata, ale zmieniający świat dzięki technologiom – tak właśnie młode pokolenie postrzega Grupa Deutsche Telekom, której częścią jest T-Mobile Polska. W ramach kampanii „What We Do Next” firma rozpoczęła współpracę z Billie Eilish, pięciokrotną zdobywczynią nagrody Grammy. Celem międzynarodowego projektu jest obalenie stereotypów dotyczących generacji Z oraz zaprezentowanie inicjatyw młodych osób, które inspirują do budowania lepszej przyszłości.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
12.08.2020

Ocena sytuacji gospodarczej Polski i własnego gospodarstwa domowego oraz ryzyko utraty pracy w badaniu firmy Pollster

Większość Polaków w badaniu firmy Pollster (65%) negatywnie ocenia sytuację gospodarczą Polski oraz prognozy ekonomiczne dla naszego kraju. Od początku maja do końca czerwca odsetek respondentów negatywnie oceniających te wymiary spadał. W najnowszej fali natomiast znowu zwiększył się niemal do wyjściowego poziomu. Podobne tendencje są widoczne przy ocenie sytuacji ekonomicznej gospodarstwa domowego – odsetek negatywnych wskazań spadał aż do ostatniego pomiaru.