Zarządzanie reputacją firm w erze social media – badanie MSLGroup
  • 1
  • 1
21.10.2014

Zarządzanie reputacją firm w erze social media – badanie MSLGroup

Osoby zajmujące się budowaniem wizerunku firm wskazały trzy główne czynniki, które utrudniają im efektywne wykorzystanie social media w codziennej pracy. Są to: niedobór wykwalifikowanych specjalistów, tradycyjne podejście do komunikacji oraz niedostateczne zasoby techniczne. 5% respondentów postrzega nowe narzędzia jako zagrożenie dla realizowanych strategii komunikacyjnych – pokazuje badanie MSLGroup.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Esplorado

9 lat temu

Warto pytać

Tak właśnie myślimy. Zawsze. Odpowiedzi mogą być różne, ale z pewnym marginesem błędu zawsze uzyskamy przydatne informacje. Grunt to umieć wyciągnąć z nich wnioski i zastosować je w życiu! :)

21 października 2014

20 października 2014