Zarządzanie marketingiem usług
  • 0
  • 1
28.02.2009

Zarządzanie marketingiem usług

Praca ma walor praktyczny i zawiera wiele sugestii przydatnych w marketingowej działalności usługodawców. Wśród podstawowych funkcji zarządzania w pracy wyróżniono planowanie, pewne wątki dotyczące kwestii motywowania pracowników i organizowania działalności marketingowej, mimo że nie poświęcono im oddzielnych rozdziałów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 lutego 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.02.2009

Jezus, i biel stanie się jeszcze bielsza. Jak Kościół wymyślił marketing

„Żaden poprzedni bóg nie zadowalał mnie w pełni. Dopiero Ten sprawia, że moja dusza jest uwznioślona, a sumienie czyste”. Gdyby pierwsze chrześcijanki posługiwały się językiem współczesnych reklam, zapewne tak mogłyby opowiadać o swoim nawróceniu. Bruno Ballardini popełnia oczywisty anachronizm. Kościół nie wynalazł marketingu, tak jak Sofokles nie wynalazł telewizji, a nieznany twórca z Lascaux - nowoczesnego malarstwa. Ale anachronizm ten jest popełniany świadomie, konsekwentnie i w wyraźnie określonym celu; dzięki temu staje się niezwykle pouczający.