Zaraźliwe kampanie wirusowe
  • 0
  • 1
28.03.2007

Zaraźliwe kampanie wirusowe

G. Tomlinson, The secret to viral campaigns is contagious, "MarketingWeb", 27.03.2007

Autor prezentuje zupełne podstawy marketingu wirusowego i kampanii wirusowych – warto jednak czasem przypomnieć sobie, skąd tak naprawdę bierze się siła przekazu wirusowego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.03.2007

Największa w Polsce przenośna, ekskluzywna kawiarnia

W Pałacu Kultury i Nauki, na XI Międzynarodowych Targach Gastronomiczno-Hotelarskich EuroGastro, działała jako stoisko wystawiennicze firmy Nestlé FoodServices, ekskluzywna przenośna kawiarnia o powierzchni 315 m2. Została zaprojektowana i zrealizowana przez krakowską Agencję Reklamową Motive. Posiadała własne pole golfowe oraz klub bilardowy. Odwiedziło ją ponad 600 osób, a w ciągu trzech dni funkcjonowania kawiarni zostało wypitych ponad 1500 filiżanek kawy. Ekskluzywne stoisko zostało docenione i wyróżnione pierwszą nagrodą za profesjonalną i oryginalną ekspozycję targową w kategorii „Żywność dla gastronomii”.