Zaprosić znajomych na imprezę z LG
  • 0
  • 6
17.08.2011

Zaprosić znajomych na imprezę z LG

Marka LG rozpoczęła niestandardową kampanię interaktywną „Zapraszam do siebie”, w której promuje lodówki nowej generacji – LG Side by Side. Kampania opiera się na multimedialnej stronie internetowej www.ZapraszamDoSiebie.pl, która umożliwia użytkownikom tworzenie  spersonalizowanych wideo zaproszeń, pozwalających  w niebanalny sposób zaprosić przyjaciół na spotkanie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53992 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 sierpnia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.08.2011

Original Source zachęca do „bazgrania” po cudzych zdjęciach

Konkurs „Bazgranie”, w którym mogą wziąć udział fani marki kosmetyków Original Source na Facebooku, a także odwiedzający jej stronę WWW, podzielony jest na dwie kategorie: „Opcja dla mega odważnych” i „Opcja dla odważnych”. W pierwszej użytkownik zamieszcza online własne zdjęcie, pozwalając innym internautom przyozdabiać je kolorowymi pisakami. W drugiej osoba biorąca udział w konkursie może „pobazgrać” fotografię zamieszczoną przez innego użytkownika serwisu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.08.2011

W listopadzie wejdzie do Polski Jula – szwedzka sieć dla majsterkowiczów

Jula to szwedzka sieć multimarketów oferującą artykuły dla majsterkowiczów i profesjonalistów. Polska to kolejny etap ekspansji. Pierwsze sklepy Jula zostaną otwarte w listopadzie 2011 roku w Parku Handlowym Janki i Parku Handlowym Targówek w Warszawie. Otwarcie kolejnego multimarketu planowane jest na wiosnę 2012 r. we Wrocławskim Parku Handlowym Bielany. Sieć ma 32 sklepy w Szwecji i 11 w Norwegii.