Zapowiada się rekordowy rok w przychodach Call Center Poland
  • 0
  • 1
28.11.2006

Zapowiada się rekordowy rok w przychodach Call Center Poland

Jak wynika z badań Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego i TNS OBOP, 71% firm korzysta z marketingu bezpośredniego. Tendencję tę potwierdza także Call Center Poland, lider rynku usług call center, która zanotowała rekordową liczbę klientów i prowadzonych projektów. Najwięcej klientów korzysta z usług obsługi procesów telesprzedaży i infolinii, jednak ostatnio szczególnym zainteresowaniem cieszyły się sondaże CATI prowadzone przez dział Researcher na zlecenie firm badawczych przed ostatnimi wyborami samorządowymi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

28 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.11.2006

Moonvalley.pl – eksluzywne niespodzianki

Właśnie rozpoczął działalność nowy projekt Krzysztofa Matuszewskiego, twórcy agencji Creative PR. Koncepcja Moonvalley była dopracowywana już od dłuższego czasu, jednak dopiero od początku listopada Moonvalley rozpoczęło funkcjonowanie w internecie. Działalność Moonvalley jest podsumowaniem wszystkich dotychczasowych doświadczeń Krzysztofa Maruszewskiego w doradztwie dla firm i osób publicznych w zakresie public relations. Moja koncepcja biznesu sformułowana jest w ten sposób, że regularnie rozpoczynamy nowe projekty i po okresie inkubacji, kiedy działają pod egidą głównej firmy Creative PR, są wydzielane i zaczynają funkcjonować jako niezależne podmioty.

27 listopada 2006