„To Ty zapłacisz” – branża OOH rozpoczęła akcję wyrażającą niezgodę na podatek od mediów
  • 0
  • 6
4.03.2021

„To Ty zapłacisz” – branża OOH rozpoczęła akcję wyrażającą niezgodę na podatek od mediów

Branża outdoorowa rozpoczęła własną komunikację, wyrażając niezgodę na planowany podatek mediowy od przychodów z reklam. Przekonuje w niej, że jego wprowadzenie zrujnuje branżę i odbije się na konsumentach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 marca 2021

3 marca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.03.2021

Wynagrodzenia w branży komunikacji marketingowej – wnioski z badania płac i stawek 2021

Coroczne badanie wynagrodzeń w sektorze komunikacji marketingowej, prowadzone przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, w 2021 r. objęło łącznie 75 firm i marek. Analiza danych płacowych o 5328 pracownikach potwierdziła liczebną przewagę kobiet w sektorze, a jednocześnie określiła poziom nierówności płac pomiędzy płciami. W zestawieniu pojawiły się także wyceny nowych stanowisk, m.in. z obszaru e-commerce i UX.