Zapas wody w kremie
  • 0
  • 1
24.05.2005

Zapas wody w kremie

„24 godziny nawilżania non-stop. Pierwszy zapas wody w kremie” – taki przekaz zawierają reklamy najnowszej gamy kremów głęboko nawilżających Garnier UltraŚwieżość. Gama składa się z 2 kremów: do cery normalnej/mieszanej i do cery suchej/wrażliwej oraz z innowacyjnego fluidu nawilżającego. Kampania reklamowa wspiera wprowadzenie produktów na rynek. Kreację przygotowała agencja reklamowa Publicis. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Optimedia. Reklamy pojawią się w prasie i telewizji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 maja 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.05.2005

Euro RSCG Marketing House dla Carlsberg Polska

Agencja specjalizująca się w Customer Relationship Marketing - Euro RSCG Marketing House obsługuje już od ponad dwóch lat firmę Carlsberg Polska. Obecnie agencja zajmuje się promocjami sprzedaży dla takich Brandów jak Carlsberg - promocja "Carlsberg Jet", związana z kampanią wizerunkową oraz obsługuje konkurs marki Bosman. Zadanie agencji polega na doradztwie w zakresie mechaniki, budowaniu bazy danych, obsłudze przychodzących zgłoszeń oraz zakupie i wysyłce nagród.