Zapachowa książka w kampanii płynów do płukania marki Silan
  • 0
  • 3
23.02.2021

Zapachowa książka w kampanii płynów do płukania marki Silan

Z okazji obchodzonych niedawno walentynek Silan (Henkel) stworzył zapachową książkę. Celem działań było nadanie znaczenia charakterystycznemu symbolowi marki widniejącemu na opakowaniu produktu – granatowej wstążce w kształcie serca. Ponadto aktywacja miała wspierać sprzedaż płynów zapachowych do płukania w okresie walentynkowym.

Osią komunikacji marki stała się książka „PołączOne”. W życie bohaterek czterech opowiadań wpleciono historię granatowej wstążki, charakterystycznego motywu z opakowań marki Silan. Książka napisana przez autorkę bestsellerowych romansów, Magdalenę Witkiewicz została przygotowana tak, by działała na wszystkie zmysły odbiorcy. W tym także zmysł węchu, gdyż jest to zapachowa książka – nasączona aromatem inspirowanym produktem Silan Romance z linii Silan Supreme.

Książka dostępna była w sprzedaży promocyjnej w ramach aktywacji organizowanej w sieci sklepów Carrefour oraz na platformie sprzedażowej Allegro. Widoczność promocji zapewniły materiały POS oraz kampania display. Dodatkowo działania wspierane były przez influencerki (m.in. Katarzynę Cichopek), które w swoich kanałach społecznościowych odczytały fragmenty książki „PołączOne”.

Akcję przygotowała agencja Cut The Mustard.

  • 3
zapachowa książka

Powstała zapachowa książka marki Silan

zapachowa książka
zapachowa książka

22 lutego 2021