Zalando z nową strategią pozycjonowania - Marketing przy Kawie
Zalando wprowadza nową strategię pozycjonowania
  • 0
  • 3
9.09.2024

Zalando wprowadza nową strategię pozycjonowania

Zalando ogłasza nową strategię pozycjonowania marki. Jej celem jest umocnienie pozycji czołowego europejskiego ekosystemu e-commerce dla mody i lifestyle’u. Nowy kierunek promuje kampania „W co mam się ubrać?” na sezon jesień-zima 2024.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56439 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 września 2024

6 września 2024