Zalando wprowadza nową strategię biznesową „Starting point for fashion” i promuje ją dziwnym tańcem
  • 1
  • 0
20.05.2019

Zalando wprowadza nową strategię biznesową „Starting point for fashion” i promuje ją dziwnym tańcem

Platforma Zalando integruje marki z obszaru mody, a od niedawna również kosmetyczne. Firma przyjęła nową strategię biznesową. Chce zostać europejskim „Starting point for fashion” – miejscem oferującym wysokiej jakości dopasowany do oczekiwań klientów asortyment, który pozwala znaleźć każdy poszukiwany przez konsumenta produkt w segmencie fashion.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50709 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

20 maja 2019

17 maja 2019