Zalando rozważa wprowadzenie dużych metek, by uniemożliwić zwracanie używanych ubrań - Marketing przy Kawie
Zalando rozważa wprowadzenie dużych metek, by uniemożliwić zwracanie używanych ubrań
  • 0
  • 0
23.01.2019 Aktualizacja:

Zalando rozważa wprowadzenie dużych metek, by uniemożliwić zwracanie używanych ubrań

Internetowy sklep Zalando rozważa wprowadzenie większych metek przy ubraniach – podaje portal Next.gazeta.pl. Ma to utrudnić zwracanie używanej odzieży.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56538 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Andersen

6 lat temu

Za późno, to się odbije czkawką.

23 stycznia 2019

22 stycznia 2019