Zalando w kampanii opowiada o osobach, które pozostały wierne swoim przekonaniom
  • 1
  • 6
22.03.2021

Zalando w kampanii opowiada o osobach, które pozostały wierne swoim przekonaniom

Zalando prezentuje kampanię „To wszystko zostaje tu z nami na dobre”. To opowieść o postaciach, które pozostały wierne swoim przekonaniom i stawiają na ciągły rozwój. Kampania ma pogłębić dialog o podstawowych wartościach, jakimi są różnorodność, inkluzywność i wzmacnianie pozycji kobiet. Te wartości inspirują ludzi na całym świecie do głębszego postrzegania takich kwestii, jak niebinarność czy ciałopozytywność – podkreśla brand.

Startująca 21 marca inicjatywa „To wszystko zostaje tu z nami na dobre” ma być przestrzenią stworzoną dla ludzi, ich wartości oraz historii. Sfotografowana przez mieszkającego w Berlinie fotografa Dana Beleiu kampania składa się z serii obrazów prezentujących duety bohaterów i relacje, które tworzą oni między sobą w prawdziwym życiu. Przedstawione postaci zachęcają do dialogu na temat wartości, które wyznają. Każdy obraz opatrzony jest hasłem, które podkreśla wartości kluczowe w kampanii, jak np.:

  • „Zrównoważony rozwój. Z nami na dobre”,
  • „Akceptacja. Z nami na dobre”,
  • „Kobiecość po swojemu. Z nami na dobre”.

Kampania została stworzona zgodnie z ambicjami Zalando do tworzenia bardziej inkluzywnej przyszłości dla wszystkich.

Ta kampania to celebracja wartości, które leżą u podstaw marki Zalando, a szczególnie różnorodności i inkluzywności. Te wartości oraz historie prawdziwych osób wiele dla nas znaczą i pozwalają nam pielęgnować więź z naszymi klientami. Nasze wartości stanowią nieodłączny element tego, kim jesteśmy i w jaki sposób pracujemy. Zalando aktywnie wspiera inkluzywną kulturę korporacyjną, zatrudniając pracowników ze 130 krajów.

W ubiegłym roku opublikowaliśmy raport „Do.better Diversity and Inclusion Report”, w którym opisaliśmy nasze długoterminowe zobowiązanie do zmiany względem naszych pracowników, partnerów i klientów. Tegoroczna inicjatywa jeszcze lepiej pokazuje nasze ambicje stania się punktem wyjściowym dla mody dla wszystkich – przekonuje Barbara Daliri, senior vice president sales & marketing w Zalando.

Poza zdjęciami w ramach kampanii przygotowano także film przedstawiający sylwetki osób z całego świata. Wystąpili w nim m.in.:

  • tancerz, aktor, model propagujący różnorodność i inkluzywność, Luc Bruyere, który nieustannie podważa ideały przemysłu modowego,
  • Yann Horowitz, otwarcie mówiący o swojej homoseksualnej orientacji deskorolkarz i aktywista LGBTQI+,
  • Yolisa Mqoco – ambasadorka ciałopozytywności.

Ścieżkę dźwiękową do filmu napisał i wyprodukował brytyjski queer raper Mista Strange, który również pojawia się w filmie. Film został stworzony przez dwóch reżyserów: doświadczonego Terence’a Neale’a i Emilie Badenhorst z pokolenia Z, którzy połączyli siły, aby swoją współpracą odzwierciedlić ideę otwartego dialogu.

Kampania „To wszystko zostaje tu z nami na dobre” będzie widoczna pod różnymi postaciami: począwszy od filmu, przez fotografie autorstwa Beleiu po kreacje OOH, DOOH i kanały w mediach społecznościowych należące do bohaterów. Kampania powstała we współpracy z agencją kreatywną Anomaly Berlin i będzie promowana w Europie na wszystkich siedemnastu rynkach, na których działa Zalando.

  • 6
Zalando w kampanii mówi m.in. o inkluzywności i kobiecości, fot. Dan Beleiu

Zalando w kampanii mówi m.in. o inkluzywności i kobiecości, fot. Dan Beleiu

Zalando w kampanii mówi m.in. o inkluzywności i kobiecości, fot. Dan Beleiu

fot. Dan Beleiu

Zalando w kampanii mówi m.in. o inkluzywności i kobiecości, fot. Dan Beleiu

fot. Dan Beleiu

Zalando w kampanii mówi m.in. o inkluzywności i kobiecości, fot. Dan Beleiu

fot. Dan Beleiu

Zalando w kampanii mówi m.in. o inkluzywności i kobiecości, fot. Dan Beleiu

fot. Dan Beleiu

Zalando w kampanii mówi m.in. o inkluzywności i kobiecości, fot. Dan Beleiu

fot. Dan Beleiu

Maurycy Jaśmin

2 miesiące temu

Zalando dla mnie nie ma prawie żadnego znaczenia i wartości a wszystko co robi to może być popis managmentu osób, które nim sterują. Dlaczego? Otóż, w normalnych warunkach rynkowych, żadna z firm nie ma takich możliwości jak Zalando, które jechało (nadal tak jest?) przez wiele lat na stracie bo było "przypięte do drukarki". Tworek finansowany przez banki inwestycyjne z WallStreet. Czym oni się popisali? Dowiezieniem aktualnego stanu dzięki nieograniczonej gotówce?

22 marca 2021

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 1
22.03.2021

Grupa Żywiec i Żywiec Zdrój tworzą koalicję „Dbamy o wodę”, by razem chronić zasoby wodne Żywiecczyzny

Grupa Żywiec i Żywiec Zdrój powołały koalicję na rzecz retencji „Dbamy o wodę”. Chcą poprzez edukację i współpracę z podmiotami prywatnymi i publicznymi aktywizować do działania na rzecz ochrony zasobów wodnych Żywiecczyzny. Symboliczną inauguracją projektu było podpisanie przez firmy wspólnego manifestu, w którym podkreślają znaczenie wody dla regionu i zapraszają do wspólnych działań na rzecz retencji.

19 marca 2021