Zakupy on- czy offline? Proces decyzyjny jest dość złożony i niejednoznaczny - Marketing przy Kawie
Zakupy on- czy offline? Proces decyzyjny jest dość złożony i niejednoznaczny
  • 0
  • 1
11.08.2016

Zakupy on- czy offline? Proces decyzyjny jest dość złożony i niejednoznaczny

Za główne czynniki wpływające na decyzję o zakupach online przyjęło się uznawać oszczędność pieniędzy i czasu oraz wybór towarów. Z kolei na decyzję o zakupach offline wpływać miały lepsze doświadczenia w bezpośrednim kontakcie i możliwość natychmiastowego zabrania zakupów do domu. Z badania GfK wynika jednak, że podział ten nie jest tak jednoznaczny i prosty, jak jeszcze mogłoby się wydawać.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55068 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 sierpnia 2016