„Zakręcona” Cleo w Media Expert
  • 1
  • 2
3.11.2020

„Zakręcona” Cleo w Media Expert

Piosenkarka Cleo poinformowała, że została dyrektorem artystycznym w Media Expert. Ma zająć się kreacją oraz warstwą artystyczną reklam. Występuje także w reklamie sieci sklepów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49301 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Xana

3 miesiące temu

Bardzo fajnie, jestem przekonana, że ma wielee super pomysłów:)

Xana

3 miesiące temu

@Xana: No i oczywiście gratulacje, współpraca w tak dużą siecią to jednak, jakby nie patrzeć, sukces

Kaja

2 miesiące temu

Nono, Cleo to na pewno ma orginalne pomysły na wypromowanie sklepu, dobry ruch z ich strony bo święto kapitalizmu tuż tuż :D

3 listopada 2020

2 listopada 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 3
2.11.2020

Wydatki na promocję rozrywkowych treści wideo będą stabilne pomimo pandemii – prognozuje Zenith

Wzrost oglądalności telewizji i płatnych serwisów streamingowych, jakość ich produkcji oraz konkurencja na tym rynku sprawiły, że globalne wydatki reklamowe sektora spadną w 2020 r. jedynie o 0,2% – prognozuje Zenith. Marki wideo wydadzą 57% budżetu reklamowego na działania w kanale online. Spadki przychodów telewizji z reklamy bezpłatnej i płatnej spodziewane w 2021 i 2022 r. przełożą się na opóźnienie ożywienia w tej kategorii.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 3
2.11.2020

„The New Humanity” – 13 międzynarodowych fotografów wzięło udział w przygotowaniu kalendarza Lavazzy na 2021 r.

Christy Lee Rogers, Denis Rouvre, Carolyn Drake, Steve McCurry, Charlie Davoli, Ami Vitale, Martha Cooper, David LaChapelle, Martin Schoeller, Joey L., Eugenio Recuenco, Simone Bramante oraz Toilet Paper – to 13 fotografów, którzy wzięli udział w tworzeniu kalendarza Lavazzy na 2021 rok. Projekt przygotowany został pod hasłem „The New Humanity”.