Zakończyły się największe w Polsce targi branży reklamowej
  • 0
  • 0
19.03.2010

Zakończyły się największe w Polsce targi branży reklamowej

Międzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama, które odbyły się w dniach 10–12 marca br., odwiedziło ponad 8500 osób. W ciągu trzech dni targów wystawcy z całej Europy na ponad 150 stoiskach zaprezentowali najnowsze osiągnięcia rynkowe branży reklamowej.

Na blisko 10 000 m2 znalazły się salony tematyczne Visual Expo oraz Digital Printing Expo, w których uczestnicy targów mieli szansę zapoznać się z najnowszymi technologiami i nowościami branży nośników i artykułów reklamowych oraz branży poligraficznej (druk cyfrowy).

Dużym zainteresowaniem cieszyły się przygotowane z myślą o zwiedzających fachowe spotkania, a wśród nich warsztaty „Color Management w praktyce” przygotowane przez redakcję magazynu „Świat Druku”. Panel „Marketing i PR firmy”, który zorganizowała redakcja magazynu „Pro-Kreacja”, to kolejne spotkanie cieszące się dużym zainteresowaniem odwiedzających targi profesjonalistów. Nad tymi dwoma wydarzeniami patronat medialny objęły redakcje magazynów „Pro-Kreacja” oraz „Świat Druku, których wydawcą jest firma Polski Drukarz sp. z o.o.

Cennym źródłem wiedzy o branży okazały się spotkania „Reklama zewnętrzna – jaka jesteś, jaka będziesz?” z udziałem Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej oraz seminarium „Karygodne zachowania na rynku upominków reklamowych”, które zorganizowała Polska Izba Artykułów Promocyjnych.

Zorganizowane po raz pierwszy w Polsce zawody w oklejaniu samochodów „1st Car Wrap Championship” przyciągnęły tłumy zwiedzających. Widowisko zorganizowane przez European Media Group zakończyło się zwycięstwem firmy Polska Grafika Samochodowa.

Zwiedzający mieli również okazję podziwiać galerię niekonwencjonalnych upominków reklamowych (organizator: redakcja „Pro-Kreacji”) i zagłosować na najbardziej kreatywny upominek Targów Euro-Reklama 2010. Decyzją publiczności zwycięzcą tegorocznej edycji został Clocky – uciekający budzik firmy Kusha. 

Jak co roku przyznane zostały Złote Medale MTP dla najlepszych produktów eksponowanych na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Nagrodzone zostały m.in.: wylewana folia do aplikacji na pojazdach Oracal 975 Premium; Big Mamut Backlight Stand – innowacyjny nośnik reklamowy Laser Rayjet; system aluminiowych profili do budowy reklam podświetlanych.

Ogłoszeni zostali również zwycięzcy konkursu Acanthus Aureus, którzy zaprezentowali stoiska najbardziej sprzyjające realizacji strategii marketingowej firmy. Kapituła konkursu wyróżniła stoiska następujących firm: Digiprint Sp. z o.o., Stoisko Ekologiczno-Aplikacyjne, Warszawa; Alma Trend Sp. z o.o., Katowice; TeBa Barbara Teodorczyk, Łódź; ZP Poly Małgorzata Dorosz, Warszawa.

  • 2

19 marca 2010

Reklama

18 marca 2010

Reklama