Zakończenie karnawału z TV Podróże - Marketing przy Kawie
Zakończenie karnawału z TV Podróże
  • 0
  • 1
9.03.2006

Zakończenie karnawału z TV Podróże

W egzotycznych wnętrzach Courtyard by Marriott w Warszawie 25 lutego br. odbył się bal wizerunkowy Podróże TV – pod nazwą Podróże Przyszłości – Podróże Marzeń.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54989 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.03.2006

IMR advertising by PR dla preparatu Myalgan

IMR advertising by PR rozpoczęła całoroczną kampanię PR dla preparatu Myalgan (Klient: Hamida Pharma). Jest to preparat przynoszący ulgę i poprawę komfortu życia w fibromialgii, a także w zespole przewlekłego zmęczenia. IMR advertising by PR przygotowało wiele tekstów - od krótkich resume począwszy dotyczących preparatu Myalgan przez opis techniki jego wytwarzania na popularnonaukowych analizach możliwych przyczyn i odpowiednich terapii fibromialgii skończywszy. Materiały dystrybuowane są wśród dziennikarzy pism kobiecych, zdrowotnych, popularnonaukowych i dodatków zdrowotnych codziennych gazet lokalnych. Osobną grupę stanowią pisma skierowane do lekarzy rodzinnych, którzy mają wielkie znacznie dla prawidłowej diagnozy fibromialgii.