Zakończenie kampanii wizerunkowej Audi
  • 0
  • 1
7.03.2008

Zakończenie kampanii wizerunkowej Audi

W styczniu zakończyła się kampania wizerunkowa Audi. Jako jej ostatni element agencja Zero,2 zaproponowała wyjątkowy kalendarz na rok 2008.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51855 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

7 marca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2008

Ruszyła polska edycja programu Gillette Champions

Polska edycja międzynarodowego programu Gillette Champions, której ambasadorami są trzej światowej klasy sportowcy, Thierry Henry, Tiger Woods, Roger Federer, została oficjalnie zainaugurowana 4 marca 2008, podczas spotkania z przedstawicielami mediów w Champions Bar w Warszawie. W ramach programu Gillette Champions realizowanego w Polsce, marka Gillette we współpracy z Instytutem Pentor zrealizowała badanie „Jak Polacy spędzają poranki”. Wyniki badania zostały przedstawione w trakcie wydarzenia.