Zakaz handlu w niedzielę i przygotowania do szkoły – medialny wizerunek sieci handlowych w III kwartale 2016 r.
  • 0
  • 4
3.11.2016

Zakaz handlu w niedzielę i przygotowania do szkoły – medialny wizerunek sieci handlowych w III kwartale 2016 r.

Biedronka, Lidl i Tesco to najbardziej medialne sieci handlowe w III kwartale 2016 r. – wynika z monitoringu mediów IMM. W dyskusjach o branży dominowały kwestie z pogranicza biznesu i polityki. Młodzież wybrała się na zakupy po tablety, a dorośli dzielili się opiniami o zakazie handlu w niedziele.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52884 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 listopada 2016