„Muzyka napędza biznes” – podkreśla ZAiKS - Marketing przy Kawie
ZAiKS rozpoczyna kampanię „Muzyka napędza biznes”
  • 0
  • 3
29.08.2024

ZAiKS rozpoczyna kampanię „Muzyka napędza biznes”

Stowarzyszenie Autorów ZAiKS rusza z kampanią „Muzyka napędza biznes”. Podkreśla w niej kluczową rolę muzyki w kształtowaniu atmosfery i wspieraniu sukcesu biznesu.

W kampanii „Muzyka napędza biznes” organizacja informuje o przygotowanych przez nią narzędziach i danych, które mogą pomóc w efektywnym wykorzystaniu muzyki w strategiach marketingowych. Na stronie MuzykaDlaBiznesu.pl ZAiKS zamieścił artykuły i wywiady z ekspertami oraz materiały pomagające w zrozumieniu wpływu muzyki na klientów.

Badania przedstawione w kampanii pokazują, że:

  • 81% klientów uważa muzykę za kluczowy element poprawiający nastrój w przestrzeni handlowej,
  • 50% preferuje lokale, w których grana jest muzyka zgodna z ich gustem.

ZAiKS podkreśla, że korzystanie z darmowej, bezlicencyjnej muzyki może negatywnie wpłynąć na obroty, co w dłuższej perspektywie przynosi straty większe niż inwestycja w licencjonowane utwory.

Kampania obejmuje działania w internecie, mediach społecznościowych oraz cyfrową reklamę outdoorową w galeriach handlowych w całej Polsce.

  • 3
ZAiKS z kampanią reklamową „Muzyka napędza biznes”

ZAiKS z kampanią reklamową „Muzyka napędza biznes”

ZAiKS z kampanią reklamową „Muzyka napędza biznes”
ZAiKS z kampanią reklamową „Muzyka napędza biznes”

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 sierpnia 2024