- 0
- 3
ZAiKS rozpoczyna kampanię „Muzyka napędza biznes”
Stowarzyszenie Autorów ZAiKS rusza z kampanią „Muzyka napędza biznes”. Podkreśla w niej kluczową rolę muzyki w kształtowaniu atmosfery i wspieraniu sukcesu biznesu.
W kampanii „Muzyka napędza biznes” organizacja informuje o przygotowanych przez nią narzędziach i danych, które mogą pomóc w efektywnym wykorzystaniu muzyki w strategiach marketingowych. Na stronie MuzykaDlaBiznesu.pl ZAiKS zamieścił artykuły i wywiady z ekspertami oraz materiały pomagające w zrozumieniu wpływu muzyki na klientów.
Badania przedstawione w kampanii pokazują, że:
- 81% klientów uważa muzykę za kluczowy element poprawiający nastrój w przestrzeni handlowej,
- 50% preferuje lokale, w których grana jest muzyka zgodna z ich gustem.
ZAiKS podkreśla, że korzystanie z darmowej, bezlicencyjnej muzyki może negatywnie wpłynąć na obroty, co w dłuższej perspektywie przynosi straty większe niż inwestycja w licencjonowane utwory.
Kampania obejmuje działania w internecie, mediach społecznościowych oraz cyfrową reklamę outdoorową w galeriach handlowych w całej Polsce.
- 3