Zagrożenia związane z influencer marketingiem – ankieta - Marketing przy Kawie
Zagrożenia związane z influencer marketingiem – agencja On Board Think Kong rusza z badaniem
  • 0
  • 1
21.01.2025

Zagrożenia związane z influencer marketingiem – agencja On Board Think Kong rusza z badaniem

Agencja On Board Think Kong we współpracy z Agencją Badań Rynku i Opinii SW Research rozpoczyna badania dotyczące zagrożeń związanych z influencer marketingiem.

Kontrowersje wokół influencerów, niewłaściwy dobór twórców czy brak transparentności mogą wpłynąć na postrzeganie marki przez konsumentów. Celem projektu jest zrozumienie ryzyk, jakie dostrzegają specjaliści, aby pomóc markom lepiej chronić swój wizerunek i unikać potencjalnych kryzysów.

Współpraca z influencerami stała się jednym z najskuteczniejszych narzędzi budowania wizerunku marki. Jednak za tymi możliwościami kryją się istotne wyzwania i ryzyka. Coraz częściej słyszymy o kryzysach wizerunkowych wynikających z nierozważnych współprac z twórcami. Takie wpółprace mogą na długi czas zaszkodzić reputacji marki.

W związku z tym agencja On Board Think Kong we współpracy z Agencją Badań Rynku i Opinii SW Research chcą kompleksowo zbadać zagrożenia związane z influencer marketingiem. Projekt ma na celu:

  • zrozumienie, jakie ryzyka dostrzegają specjaliści od marketingu i PR,
  • opracowanie narzędzi, które pomogą markom minimalizować potencjalne kryzysy.

Aby wziąć udział w badaniu, należy wypełnić krótką ankietę.

Zagrożenia związane z influencer marketingiem – ankieta

Zagrożenia związane z influencer marketingiem – ankieta

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 stycznia 2025

20 stycznia 2025

  • 0
  • 1
  • 0
20.01.2025

Seniorzy coraz częściej stawiają na płatności bezgotówkowe – badanie Warszawskiego Instytutu Bankowości

Płatności elektroniczne to coraz częstszy wybór wśród aktywnych cyfrowych seniorów. Badani częściej płacą za swoje codzienne zakupy kartami płatniczymi (debetowymi lub kredytowymi) niż gotówką – aż 86 proc. wskazało na płatność za zakupy kartą, a gotówką 76 proc. Takie są wnioski z najnowszej edycji badania „Seniorzy w świecie cyfrowych finansów”. Przeprowadzono je na zlecenie Warszawskiego Instytutu Bankowości (WIB) we współpracy ze Związkiem Banków Polskich.