- 0
- 1
Zagrożenia związane z influencer marketingiem – agencja On Board Think Kong rusza z badaniem
Agencja On Board Think Kong we współpracy z Agencją Badań Rynku i Opinii SW Research rozpoczyna badania dotyczące zagrożeń związanych z influencer marketingiem.
Kontrowersje wokół influencerów, niewłaściwy dobór twórców czy brak transparentności mogą wpłynąć na postrzeganie marki przez konsumentów. Celem projektu jest zrozumienie ryzyk, jakie dostrzegają specjaliści, aby pomóc markom lepiej chronić swój wizerunek i unikać potencjalnych kryzysów.
Współpraca z influencerami stała się jednym z najskuteczniejszych narzędzi budowania wizerunku marki. Jednak za tymi możliwościami kryją się istotne wyzwania i ryzyka. Coraz częściej słyszymy o kryzysach wizerunkowych wynikających z nierozważnych współprac z twórcami. Takie wpółprace mogą na długi czas zaszkodzić reputacji marki.
W związku z tym agencja On Board Think Kong we współpracy z Agencją Badań Rynku i Opinii SW Research chcą kompleksowo zbadać zagrożenia związane z influencer marketingiem. Projekt ma na celu:
- zrozumienie, jakie ryzyka dostrzegają specjaliści od marketingu i PR,
- opracowanie narzędzi, które pomogą markom minimalizować potencjalne kryzysy.
Aby wziąć udział w badaniu, należy wypełnić krótką ankietę.

Zagrożenia związane z influencer marketingiem – ankieta