0 1 12.05.2008„Zadowolony Klient” – nowa kampania marki Premiokampanie reklamowe TweetW dniu 10 marca br rozpoczęła się kampania reklamowa marki Premio należącej do Grupy Goodyear.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54811 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 12.05.2008Braughman Media dla marki Tyskie1 maja rozpoczęła się ogólnopolska kampania OOH piwa Tyskie, pod hasłem "Wspieraj Naszych, Wywieś Flagę".
0 1 0 0 0 12.05.2008Leo na wielkim formacie Universum10 maja ruszył drugi etap teaserowej kampanii BZ WBK realizowanej na nośnikach wielkoformatowych UNIVERSUM. W największych miastach Polski pojawiły się wielkoformatowe reklamy z wizerunkiem trenera reprezentacji Polski w piłce nożnej - Leo Beenhakkera.
0 1 0 0 0 12.05.2008Synerway w Interactive Advertising BureauSynerway dołączył do elitarnego grona polskiego oddziału światowej organizacji Interactive Advertising Bureau, zrzeszającej największe portale internetowe, domy mediowe i agencje interaktywne.
0 1 0 0 0 9.05.2008Liczba stanowisk w polskich call centers rośnie 6,5 raza szybciej niż gospodarkaTempo przyrostu liczby stanowisk w call centers między rokiem 2006 a 2007 wyniosło 35,7%, podczas gdy między 2005 a 2006 – 23,2%. Oznacza to, iż obecne tempo przyrostu liczby stanowisk w call centers jest 6,5 raza szybsze niż tempo wzrostu PKB, podczas gdy wcześniej było ono szybsze 3.9 raza.