Zachowania i zwyczaje konsumentów
  • 0
  • 1
28.02.2009

Zachowania i zwyczaje konsumentów

Jak zarobić na ludzkiej percepcji?
• Zajrzyj za kulisy – techniki manipulacji marketingowej. Dowiedz się, jak marketerzy kształtują własne „ja” konsumentów, kreują nowe potrzeby i obiecują cuda.
• Poznaj produkty, które mają władzę nad ludźmi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54852 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 lutego 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.02.2009

Ogilvy o reklamie

Mimo, że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to „najbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamowej” (magazyn Time). Jest przedstawicielem reklamy wszechczasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali; sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy; jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt; sex w reklamie; 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne; przyszłość reklamy.