Żabka uruchamia nowy kanał rozrywkowy na YouTube. Jego nazwa to Kumaty
  • 1
  • 1
16.05.2019

Żabka uruchamia nowy kanał rozrywkowy na YouTube. Jego nazwa to Kumaty

Żabka we współpracy z firmą Abstra uruchomiła kanał rozrywkowy na YouTube. Na treści publikowane na kanale Kumaty składać się będą m.in. skecze i niecodzienne wyzwania. Prowadzącym będzie Dawid Książkiewicz.

Głównym bohaterem kanału jest tytułowy Kumaty. W każdym odcinku będzie podejmował niecodzienne wyzwania, używając do nich różnorodnych produktów z asortymentu sieci sklepów Żabka.

W odcinkach towarzyszyć mu będą inni twórcy z kanałów należących do portfolio Abstra. Będą to m.in. Cezary Jóźwik i Rafał Masny z Abstrachuje.tv, Maksym Ziółkowski z kanału Maksymalnie i Paweł Svinarski z Dla pieniędzy.

Każdy odcinek będzie znacznie różnił się od poprzedniego, dzięki czemu nasi scenarzyści mogli śmiało popuścić wodze swojej fantazji. Cieszymy się, że tak dynamicznie rozwija się nasze portfolio kanałów realizowanych wspólnie z partnerami komercyjnymi. Jesteśmy przekonani, że Kumaty osiągnie równie duży sukces, co Jak to robić?, nasz pierwszy kanał partnerski – mówi Rafał Masny, członek zarządu Abstra i jeden z założycieli Abstrachuje.tv.

YouTube to jeden z wielu nowych kanałów komunikacji umożliwiających dotarcie do zupełnie innej grupy docelowej niż media tradycyjne. Dzięki stworzeniu kanału rozrywkowego wspólnie z grupą Abstra mamy pewność, że stworzymy zabawny content rozrywkowy. Trafi on do naszych młodych odbiorców, a jednocześnie wzmocni pozytywne konotacje z siecią sklepów Żabka – dodaje Jarosław Serednicki, kierownik zespołu marketing communications w Żabce.

Nowe odcinki na kanale Kumaty będą pojawiać się raz w tygodniu.

 

  • 1

 

16 maja 2019

15 maja 2019