„Zabierz Frisco na wakacje” – zachęca supermarket online
  • 0
  • 2
29.07.2022

„Zabierz Frisco na wakacje” – zachęca supermarket online

Marka Frisco od szesnastu lat umożliwia zakupy spożywcze online mieszkańcom Warszawy. Od 2020 r. otwiera kolejne oddziały we Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Trójmieście, Katowicach i Bydgoszczy. W ciągu wakacji chce zwiększyć swoją widoczność w tych miastach, wzmocnić świadomość marki wśród odwiedzających je turystów oraz mieszkańców.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 lipca 2022

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
29.07.2022

Artystka młodego pokolenia zaprojektowała murale aplikacji Jush w Warszawie

Założony przez Żabkę start-up Lite e-Commerce reklamuje aplikację Jush za pomocą dwóch murali. Powstały one we współpracy z Eweliną Gąską – artystką młodego pokolenia z Warszawy. Obie prace zostały namalowane w charakterystycznej dla marki kolorystyce, a ich główni bohaterowie czerpią z życia pełnymi garściami. Murale będą widoczne w Warszawie przy ul. Ząbkowskiej oraz ul. Jaracza przez najbliższe 5 miesięcy.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.07.2022

Długofalowe korzyści z reklamy cyfrowej dla marki – wyniki badań

Nowe badanie przeprowadzone przez Nielsen, Nepa i GfK na zlecenie firmy Meta pokazuje, że firmy nie doceniają działań reklamowych, jeśli mierzą tylko ich krótkoterminowe efekty. Wyniki pokazały, że reklama cyfrowa, Facebook i Instagram są skuteczne w generowaniu długoterminowych korzyści dla marki. Facebook i Instagram przyniosły lepsze rezultaty niż telewizja w czterech z pięciu badań. Marketerzy, którzy rozumieją, jak budować długofalowy kapitał marki w kanałach cyfrowych, mogą wykorzystać rosnące znaczenie tych kanałów i zyskać przewagę konkurencyjną.

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
29.07.2022

Telefon Zaufania Młodych Fundacji Itaka i marki Reserved będzie działał przez kolejny rok

W czerwcu 2021 r. Reserved wspólnie z Fundacją Itaka uruchomili Telefon Zaufania Młodych. Za jego pośrednictwem w ciągu dwunastu miesięcy odbyło się 9321 rozmów telefonicznych, 3045 rozmów na czacie i 840 konsultacji psychologicznych. Inicjatywa została przedłużona o kolejny rok, aby dalej wspierać przedstawicieli pokolenia Z, którzy potrzebują wsparcia psychologicznego.

28 lipca 2022