Zabawa z Toffifee na stokach narciarskich
  • 0
  • 1
22.01.2008

Zabawa z Toffifee na stokach narciarskich

Toffifee zagości na narciarskich stokach. W okresie ferii zimowych w 3 górskich miejscowościach – Korbielowie, Zieleńcu i Białce Tatrzańskiej, podczas wybranych weekendów, stanie pachnący czekoladą namiot Toffifee.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 stycznia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.01.2008

Nagrody Keep Walking Award oraz tytuł Striding Man 2007 przyznane

21 stycznia br. w hotelu Polonia Palace odbyła się uroczysta gala Keep Walking Award 2007, podczas której przyznane zostały nagrody oraz ogłoszono zwycięzcę plebiscytu - Striding Man 2007. Galę poprowadzili Michał Kobosko, redaktor naczelny tygodnika „Newsweek Polska“ i Piotr Żamojda, Dyrektor Zarządzający Diageo Polska. Motto filozofii Keep Walking brzmi: „Nie bój się wielkiego kroku. Nie pokonasz przepaści dwoma małymi.”

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.01.2008

Otoczeni przez partyzantów (Visual Communication 12/2007)

Diagnoza rozwoju ambient mediów i marketingu partyzanckiego w Polsce to temat najobszerniejszego tekstu o problematyce marketingowej ostatniego numeru „Visual Communication”. Nowe narzędzia przestają być traktowane jako ciekawostka, na co wskazuje przede wszystkim rosnący na nie popyt. Mają sporo zalet, których nie dają tradycyjne metody, między innymi: dokładne targetowanie, dowolność zasięgowa, niestandardowa forma i ocean kreatywnych pomysłów z możliwością dopasowania do każdej kategorii produktu – pisze w artykule „Odejść od schematu” Łukasz Mikołajczak.