Zaangażowanie marek w tematy światopoglądowe. Raport Edelmana
  • 0
  • 1
25.11.2020

Zaangażowanie marek w tematy światopoglądowe. Raport Edelmana

Wydarzenia ostatnich miesięcy w Polsce i na świecie jeszcze bardziej uwypukliły kryzys wartości i zaufania oraz poszukiwanie nowych autorytetów. Czy możliwe jest pogodzenie świata wartości, idei z biznesem? Specjalna edycja Edelman Trust Barometer, pt. „Brands Amidst Crisis”, stawia ważne tezy w kontekście kwestii światopoglądowych firm i marek, a także zaufania społecznego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 listopada 2020