ZaadoptujFaceta i youtuberzy sprawdzają, czy wygląd jest najważniejszy
  • 2
  • 0
16.03.2018

ZaadoptujFaceta i youtuberzy sprawdzają, czy wygląd jest najważniejszy

W ramach kampanii „Zaadoptuj w ciemno” aplikacja randkowa ZaadoptujFaceta na tydzień usunęła zdjęcia części użytkowników. Zachęcała do inicjowania rozmów na podstawie opisu oraz zainteresowań, a nie wyglądu. W akcję zaangażowani byli youtuberzy Ajgor Ignacy oraz Anna Szlęzak.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Andersen

6 lat temu

Akcja trwała przez tydzień i udowodniono nią co?
Że poznani w ciemno faceci są teraz w nowych związkach trwających... 4 dni?

Naprawdę firmuje to specjalistka w dziedzinie relacji damsko-męskich czy raczej opłacona idiotka?

Motłoch

6 lat temu

@Andersen:
Czy opłacona.... tego nie wiemy ;)
Ale także nie wiemy, czy autor artykułu został opłacony... więc może z zemsty napisał taki artykuł? ;)

MRSS

6 lat temu

Film youtuberki naprawdę sensowny. A oglądam go jako facet, który swoją żonę poznał właśnie na serwisie randkowym.

Cała akcja zbudowana na słabych podstawach, bo faktem jest, że zdjęcie może przeszkadzać, ale brak zdjęcia przeszkadza bardziej. Takie profile się nie klikają, czasem są wręcz odfiltrowywane już na etapie wewnętrznej wyszukiwarki. Jeśli w akcji dano tym profilom specjalną ekspozycję, nie zostaną zebrane miarodajne dane.

Ale i tak odetchnąłem. Po uprzedmiatawiających reklamach jakie Zaadoptuj emitowało na Spotify, to jest przynajmniej coś nowego.

16 marca 2018