ZaadoptujFaceta i youtuberzy sprawdzają, czy wygląd jest najważniejszy
  • 2
  • 0
16.03.2018

ZaadoptujFaceta i youtuberzy sprawdzają, czy wygląd jest najważniejszy

W ramach kampanii „Zaadoptuj w ciemno” aplikacja randkowa ZaadoptujFaceta na tydzień usunęła zdjęcia części użytkowników. Zachęcała do inicjowania rozmów na podstawie opisu oraz zainteresowań, a nie wyglądu. W akcję zaangażowani byli youtuberzy Ajgor Ignacy oraz Anna Szlęzak.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52042 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Andersen

4 lata temu

Akcja trwała przez tydzień i udowodniono nią co?
Że poznani w ciemno faceci są teraz w nowych związkach trwających... 4 dni?

Naprawdę firmuje to specjalistka w dziedzinie relacji damsko-męskich czy raczej opłacona idiotka?

Rozwiń komentarze
 

16 marca 2018