0 1 24.10.2006Za drogie znaczkibadania marketingowe TweetWedług sondażu przeprowadzonego przez TNS OBOP 45% Polaków uważa, że ceny znaczków pocztowych są zbyt wysokie.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54813 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 4 0 0 0 24.10.2006Wyniki Megapanel PBI/Gemius za sierpień 2006 r.Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za sierpień 2006 roku.
0 1 0 0 0 23.10.2006PRO Media House zakupił media dla B.S.R Polska 118 października ruszyła pierwsza faza kampanii jednego z największych deweloperów w Europie Środkowo-Wschodniej, promująca nowoczesne i luksusowe osiedle mieszkaniowe - Wilanów One.
0 1 0 0 0 23.10.2006Dom mediowy Starcom będzie pracował dla marek Apple i iPodFirma Apple IMC Poland SAD Sp. z o.o., wyłączny importer i dystrybutor marek Apple i iPod na rynku polskim, podpisała umowę o współpracy z domem mediowym Starcom. Starcom zajmie się planowaniem strategii i zakupem mediów dla obu marek firmy Apple.
0 1 0 0 0 23.10.2006EFFECTIVE RESPONSE - nowa usługa agencji SALES LINKW związku z nadchodzącym okresem przedświątecznym agencja field marketingowa SALES LINK wprowadziła do swojej oferty nowe narzędzie „Effective Response”.