Z klientem przez telefon. Ze sobą twarzą w twarz
  • 0
  • 1
16.03.2006

Z klientem przez telefon. Ze sobą twarzą w twarz

Telemarketing to używanie telefonu (oraz jego pochodnych: faksu, poczty elektronicznej) do kontaktu z klientem. Pełni różne funkcje: z jednej strony usprawnia procesy sprzedaży poprzez np. gromadzenie i weryfikowanie danych o potencjalnych klientach, selekcjonowanie klientów, inicjowanie kontaktu, sprzedaż przez telefon, serwis posprzedażowy i obsługę klientów. Z drugiej strony jest ważnym narzędziem budującym wizerunek firmy oraz wspomagającym rutynowe działania pracowników firmy. Trudno wszak sobie wyobrazić firmę, która nie kontaktuje się z otoczeniem przy pomocy telefonu. Te kontakty personelu firmy nie mają związku ze sprzedażą produktów, czy usług, ale po prostu… sprzedają samą firmę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 marca 2006

15 marca 2006