„Ż, jak lubisz”, czyli nowa odsłona kampanii marki Żywiec z udziałem Natalii Partyki i Sebastiana Kawy
  • 1
  • 5
19.03.2019

„Ż, jak lubisz”, czyli nowa odsłona kampanii marki Żywiec z udziałem Natalii Partyki i Sebastiana Kawy

Marka piwa Żywiec rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii „Chce się Ż”. Działania pod hasłem „Ż, jak lubisz” pokazują, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale by lubić to, co się robi. W spocie zobaczyć można mistrzynię paraolimpijską Natalię Partykę i mistrza świata w szybownictwie – Sebastiana Kawę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46884 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

19 marca 2019

18 marca 2019

  • 5
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
18.03.2019

Play z influencerami nagrał klasyczne bajki ze współczesnymi morałami

Operator Play oraz współpracujący z nim polscy youtuberzy przygotowali nowoczesne wersje klasycznych bajek, które mają przestrzegać najmłodszych przed zagrożeniami związanymi z nowymi technologiami. Do oficjalnego kanału sieci oraz na YouTube trafiły współczesne interpretacje „Kota w butach”, „Kopciuszka”, „Królowej śniegu”, „Królewny Śnieżki” oraz „Czerwonego Kapturka”.