- 0
- 6
YSL i Prada wprowadzają muralem nowe odsłony zapachów
Yves Saint Laurent i Prada wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów: YSL Myslf, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower.
Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i świadomości obu linii wśród konsumentów. Grupą docelową zapachu YSL Myself są mężczyźni w wieku 18–44 lat, odważni, pewni siebie i niezależni, ale też pełni kontrastów. Ta linia zapachowa jest obecna w Polsce od 2023 r. Obecnie wprowadzana odsłona zapachowa Le Parfum to pierwsza reedycja.
Z kolei grupą docelową zapachu Prada Paradoxe są kobiety w wieku 25–44 lat. Zapach tworzy kompozycję dla kobiet ceniących zmysłowość i „pełnię życia”. Linia jest dostępna w Polsce od 2022 r., obecnie wprowadzona odsłona zapachowa Virtual Flower to jej druga reedycja.
W kampanii zapach Prada Paradoxe Virtual Flower pojawia się w:
- telewizji (wysoki udział prime time, nowe programy w ramówkach),
- przestrzeni miejskiej, z wykorzystaniem formatów OOH.
Na warszawskiej Tamce pojawił się wielkoformatowy mural, a w Katowicach kampanię można zobaczyć na tramwajach w całości oklejonych w stylistyce marki Prada Paradoxe. Działania w internecie obejmą kampanie na platformach Meta, YouTube i TikTok.
Podobny mediaplan ma kampania zapachu YSL Myslf Le Parfum. Ten również będzie promowany:
- w telewizji,
- na billboardach,
- w przestrzeni miejskiej Katowic (brandingowe „przejęcie” całych tramwajów),
- w digitalu, gdzie pojawią się zarówno spoty (Meta, YouTube i TikTok), jak i formaty statyczne (Meta).
Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Wavemaker Polska.
- 6