Youtuberzy promują psie przekąski marki Purina
  • 2
  • 2
5.06.2018

Youtuberzy promują psie przekąski marki Purina

Ruszyła kampania przekąsek dla psów Adventuros (Purina). W akcję zaangażowani zostali: Wielmożny Igor, 10minutspokoju, LoJournal i Ciocia Liestyle.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 czerwca 2018

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
5.06.2018

Polski odbiorca e-sportu: mity i fakty. Raport ARC Rynek i Opinia

Polski fan e-sportu to najczęściej osoba pełnoletnia, która ma stałe dochody. Chętnie wydaje pieniądze na ubrania, kosmetyki czy elektronikę. W zdecydowanej większości jest to nie tylko kibic, lecz również gracz, często mający wyższe wykształcenie i pracujący umysłowo. Jedną trzecią odbiorców e-sportu w Polsce, podobnie jak w innych krajach, stanowią kobiety – wynika z badania ARC Rynek i Opinia, przygotowanego we współpracy z agencją Gameset.