Youtuberzy w negatywnej kampanii NBP i KNF dotyczącej kryptowalut
  • 3
  • 1
19.02.2018

Youtuberzy w negatywnej kampanii NBP i KNF dotyczącej kryptowalut

Narodowy Bank Polski wraz z Urzędem Komisji Nadzoru Finansowego przygotował kampanię ostrzegającą przed kryptowalutami. Zaangażowano w nią Marcina Dubiela, Wiśnię czy Planetę Faktów – twórców znanych z YouTube. Filmy nie zostały jednak oznaczone jako element kampanii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 lutego 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.02.2018

Skoczkowie narciarscy podbijają serca Polaków. Badanie ARC Rynek i Opinia

Kamil Stoch przed tegorocznymi zimowymi igrzyskami olimpijskimi był trzecim najbardziej rozpoznawalnym sportowcem w Polsce. Zajmował miejsce zaraz po Adamie Małyszu i Robercie Lewandowskim. Z badań ARC Rynek i Opinia wynika, że Polacy doceniają go nie tylko za osiągnięcia sportowe. Uważają go również za jednego z najsympatyczniejszych sportowców, chociaż pod tym względem wyprzedza go Piotr Żyła.