YouTube Works Awards po raz pierwszy w Polsce. Zgłoszenia ruszyły 15 lipca
  • 0
  • 1
15.07.2021

YouTube Works Awards po raz pierwszy w Polsce. Zgłoszenia ruszyły 15 lipca

Google ogłasza pierwszą polską edycję YouTube Works Awards. W konkursie nagrodzone zostaną marki i agencje, które stoją za najodważniejszymi i najskuteczniejszymi kampaniami reklamowymi na platformie. Zgłoszenia potrwają do 15 września, a nagrody wręczone zostaną w październiku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50644 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

15 lipca 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
15.07.2021

Rosną oczekiwania wobec biznesu. Raport z badań „Authenticity Gap” agencji FleishmanHillard

Reputację firm i marek tylko w połowie kształtuje to, co konsumenci wiedzą o ich usługach i produktach. W tym samym stopniu o zaufaniu do danej firmy decyduje jej wpływ środowiskowy oraz działania prezesa i zarządu. Mimo że firmy coraz częściej angażują się w rozwiązywanie problemów społecznych, niekoniecznie robią to zgodnie z oczekiwaniami konsumentów. Największego zaangażowania oczekują młodzi i seniorzy. Takie są wnioski z raportu „Authenticity Gap” przygotowanego przez agencję PR FleishmanHillard.

14 lipca 2021