YouTube Ads Leaderboard I kw. 2022. Wielki powrót Lubelli i serowe burgery na YouTube
  • 3
  • 1
10.05.2022

YouTube Ads Leaderboard I kw. 2022. Wielki powrót Lubelli i serowe burgery na YouTube

W zestawieniach YouTube Ads Leaderboard od miesięcy królują kury Lubelli. W ostatnim kwartale do rywalizacji przystąpiła również Biedronka ze swoją loterią wartą pół miliona złotych. Kto jeszcze znalazł się w czołówce najpopularniejszych reklam w serwisie w pierwszym kwartale 2022 r.? McDonald’s z serowym burgerem Maestro, Pracuj.pl oraz kampania Play.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.05.2022

Zaangażowanie celebrytów i twórców internetowych w dyskusje na tematy ważne społecznie – badanie Influence Power Index MediaComu

W najnowszej edycji corocznego autorskiego badania Influence Power Index agencja MediaCom zapytała Polaków o ocenę celebrytów i popularnych twórców internetowych pod kątem poziomu zaangażowania w tematy istotne społecznie. Respondenci, oceniając gwiazdy, mieli też za zadanie wskazać te osobistości medialne, dla których ważne są prawa człowieka oraz kwestie ekologii i klimatu.