- 1
- 3
Young Leosia umieściła markę Orbit Refreshers w teledysku „Noc Aniołów”
Nowa piosenka i teledysk Young Leosi „Noc Aniołów” to efekt współpracy z Orbit Refreshers. Produkt pojawia się w teledysku.
Young Leosia to artystka, która dzięki charakterystycznemu wizerunkowi i oryginalnej twórczości stała się jedną z idolek generacji Z. Utwór „Noc Aniołów” powstał z myślą o parkietach tanecznych w całej Polsce. Artystka opowiada w nim o swojej życiowej drodze, podkreślając, jak długo trwało, zanim zrozumiała, że miłość jest najważniejszym aspektem jej życia. Producentem singla jest Jonatan, znany m.in. z twórczości z Gibbsem.
– Cieszę się, że biorę udział w kampanii Orbit Refreshers. Fajnie, że możemy połączyć moje artystyczne plany wydawnicze z taką wakacyjną kampanią, gdzie muzyka jest na pierwszym planie. Nie ukrywam, że udział w kampanii dla marki nie jest przypadkowy, jestem fanką tego produktu. Gumy Orbit zawsze są wpisane w nasz rider koncertowy – komentuje współpracę Young Leosia.
Za strategię kampanii i koordynację współpracy z artystką odpowiada agencja Digital Kingdom, za planowanie i zakup mediów agencja EssenceMediacom, a za działania public relations agencja Garden of Words. Spot wyreżyserował Moher.
W maju Young Leosia wystąpiła w kampanii marki Orbit. Kilka lat temu w teledyskach artystki pojawiła się marka Tiger.
- 3