Young Leosia namawia, by „poczuć moc smaku” w kampanii Orbit- Marketing przy Kawie
Young Leosia namawia, by „poczuć moc smaku” w kampanii Orbit
  • 1
  • 4
8.04.2025

Young Leosia namawia, by „poczuć moc smaku” w kampanii Orbit

Piosenkarka Young Leosia kontynuuje współpracę z marką Orbit Refreshers. W nowej kampanii reklamowej artystka namawia, by „poczuć moc smaku”.

Dzięki swojemu wyrazistemu stylowi i muzyce Young Leosia inspiruje generację Z. Teraz w ramach kontynuacji współpracy z Orbit Refreshers chce jej dostarczyć jeszcze więcej świeżości i energii.

– Fajnie, że ponownie mogę wziąć udział w kampanii Orbit Refreshers. Jestem fanką gum Orbit od dawna, a od ubiegłego roku dołączyły do nich Orbit Refreshers. Kolorowa kampania brandu wpisuje się w mój barwny wizerunek i styl. Nie mogę doczekać się wiosny, będzie się sporo działo – komentuje współpracę Young Leosia.

Kampania wystartowała na początku kwietnia, a jej efekty będą widoczne w digitalu oraz social mediach (You Tube, TikTok, Meta, Reddit) do 6 września. W jej ramach zostaną również udostępnione nośniki DOOH w największych polskich miastach.

Strategię i kreację przygotowała agencja Digital Kingdom. Media zaplanował EssenceMediacom, a działania public relations prowadzi Garden of Words Group.

  • 4
Young Leosia namawia by „poczuć moc smaku” w kampanii Orbit

Young Leosia w kampanii reklamowej namawia by „poczuć moc smaku”

Young Leosia namawia by „poczuć moc smaku” w kampanii Orbit
Young Leosia namawia by „poczuć moc smaku” w kampanii Orbit
Young Leosia namawia by „poczuć moc smaku” w kampanii Orbit

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 kwietnia 2025

7 kwietnia 2025