YouGov BrandIndex – najsilniejsze marki w polskim handlu w 2019 r.
  • 0
  • 1
29.01.2020

YouGov BrandIndex – najsilniejsze marki w polskim handlu w 2019 r.

Polacy są przywiązani do marek i chętnie kupują w znanych sieciach sklepów. Agencja Inquiry sprawdziła, które marki są szczególnie lubiane przez polskich konsumentów, opierając się na danych z badania YouGov BrandIndex.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53965 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 stycznia 2020

28 stycznia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.01.2020

Nowe pokolenia i technologia. Zmieniają się zwyczaje zakupowe – badanie Salesforce

9% dóbr konsumpcyjnych na świecie kupowanych jest w nowych kanałach sprzedażowych. Są nimi m.in. serwisy społecznościowe, konsole do gier czy nieobsługiwane bezpośrednio przez sprzedawców komunikatory i asystenci głosowi. Klienci zmieniają zwyczaje zakupowe, a nowe trendy nasilane są przez młode pokolenie, które jest nową i dużą siłą nabywczą. Z jakimi zmianami rynkowymi muszą liczyć się detaliści, producenci i właściciele marek? Na to pytanie próbuje odpowiedzieć Salesforce.