0 3 26.04.2012Yes wprowadza nowe logodesign TweetZ okazji 30-lecia firma jubilerska Yes wprowadza nową wersję logotypu: czarne litery na białym tle.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53992 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 1 0 0 0 25.04.2012Motocykliści reklamują wodę gazowaną Żywioł (wideo)Żywiec Zdrój rozpoczyna skierowaną do mężczyzn kampanię reklamującą wodę Żywioł. Kampania telewizyjna, radiowa i outdoorowa prowadzona będzie pod hasłem „Tyle gazu, ile trzeba”.
0 1 0 0 0 25.04.2012Zwiedzający na targach w PolsceLiczba zwiedzających na targach w Polsce rośnie. Potwierdzają to audytowane przez Centrex(Międzynarodowy Związek Statystyk Targowych) statystyki targów organizowanych przez członków Polskiej Izby Przemysłu Targowego.
0 2 0 0 0 25.04.2012Błaszczykowski, Alonso, Gomez, Mati, Clichy i Lampart ambasadorami linii zapachów Boss BottledMarka Boss Fragrances poinformowała o podpisaniu umowy z sześcioma piłkarzami: Jakubem Błaszczykowskim, Xabi Alonso, Mario Gomezem, Alessandro Matim, Gaelem Clichy oraz Frankiem Lampartem. Umowa dotyczy kampanii „Sukces poza grą”, która zostanie przeprowadzona w czerwcu.
0 1 0 0 0 25.04.201282 proc. Polaków jest gotowych płacić więcej za produkty przyjazne dla środowiska. Wyniki European Trusted Brands 201282 proc. Polaków jest gotowych zapłacić więcej za produkty oznaczone logo „Przyjazny dla środowiska” – wynika z badania European Trusted Brands, przeprowadzonego przez wydawnictwo Reader’s Digest.