XXII Kongres Badaczy – znamy program
  • 0
  • 1
2.09.2021

XXII Kongres Badaczy – znamy program

Znany jest już program Kongresu Badaczy, który odbędzie się 21 i 22 października. Będzie miał formułę online z licznymi angażującymi platformami interakcji.

Czas już chyba przestać mówić o pandemii. Powinniśmy zacząć funkcjonować w nowej rzeczywistości i starać się zrozumieć mechanizmy, które ją kształtują. W 2021 Kongres Badaczy odbywa się pod trzema hasłami, kryjącymi się pod literami „R”.

  • „R” jak Rethink – przemyślenia dotyczące zmian w zachowaniach i postawach konsumentów, które już się pojawiły lub dopiero rysują się na horyzoncie trendów.
  • „R” jak Research – co zmieniło się w badaniach i w jaki sposób mogą one wciąż, albo nawet jeszcze lepiej wspomagać rynek w podejmowaniu dobrych decyzji biznesowych.
  • „R” jak Restart – o tym, jak może wyglądać w następnych latach nasza rzeczywistość konsumencka, społeczna, biznesowa i wreszcie badawcza. Zrestartujmy umysły, zacznijmy myśleć nowymi kategoriami, czerpmy z naszych doświadczeń i śmiało patrzmy w przyszłość!

Program XXII Kongresu Badaczy powstawał wokół sześciu obszarów tematycznych:

  1. Przyszłość badań
    Technologie i innowacje. Jaka jest przyszłość badań offline? Nowe rozwiązania w badaniach online. Nowe źródła danych. Synergia, synteza, analityka, automatyzacja i zwinność.
  2. Konsumenci i społeczeństwo
    Zmiany w zachowaniach i postawach. Zakupy. Styl życia. Czas wolny. Kondycja społeczeństwa.
  3. Empowerment i aktywizm
    Siła kobiet, silver generation, pokolenie Z, gender. Zróżnicowanie społeczne. Siła niezadowolenia społecznego.
  4. Cyfrowy znak czasów
    Zmysły a cyfrowość. Nowe formy komunikacji. Świat wirtualny i jego atrybuty.
  5. Nowe kompetencje
    Unlearn & Relearn. Zmiana paradygmatów. Zmiany w sferze zarządzania biznesem, budowania marek, pozyskiwania danych.
  6. Media nowego świata
    Autorytety, zaufanie, wpływy. Badania mediów. Real-time data. Cross-media. Jednoźródłowość. Efektywność przekazu reklamowego. Efektywność kanałów dotarcia.

Pełny program wydarzenia dostępny jest na stronie kongresbadaczy.pl/program/.

Kongres Badaczy Rynku i Opinii to największe w Europie Centralnej wydarzenie skupiające profesjonalistów zajmujących się dostarczaniem i wykorzystywaniem wiedzy o rynku i człowieku do wspierania decyzji biznesowych. Od ponad dwudziestu lat kongres jest okazją do poznania najnowszych wyników badań konsumenckich, najciekawszych case’ów biznesowych i najlepszych specjalistów w Polsce.

Organizatorem wydarzenia jest ORA & Funksters, działająca na zlecenie Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku i Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 1
XXII Kongres Badaczy – znany jest już program

XXII Kongres Badaczy – znany jest już program

2 września 2021