XX Kongres PR już za dwa tygodnie
  • 0
  • 2
10.09.2020

XX Kongres PR już za dwa tygodnie

24 i 25 września w Rzeszowie odbędzie się jubileuszowa edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Na uczestników czekają prelekcje i cztery debaty z udziałem ekspertów. Wydarzenie po raz pierwszy obędzie się w formie hybrydowej, łącząc tradycyjną stacjonarną formę z transmisją online.

Tegoroczny kongres będzie stanowił podsumowanie dwudziestu lat rozwoju branży public relations w Polsce. Otworzy także nowy rozdział w debacie dotyczącej corporate social responsibility i zabezpieczenia kryzysowego.

Bieżący rok przyniósł ze sobą wiele wyzwań, z którymi mierzą się obecnie prawie wszystkie branże, w tym public relations. Pandemia koronawirusa przetestowała w praktyce stopień zabezpieczenia kryzysowego wielu organizacji. Oprócz tego pokazała wysoki stopień społecznego zaangażowania polskiego biznesu. Zaplanowane jeszcze w ubiegłym roku tematy przewodnie tegorocznego Kongresu PR okazują się więc wyjątkowo aktualne – mówi dr hab. prof. UW Dariusz Tworzydło.

XX edycja Kongresu Public Relations to dwa dni debat, prelekcji i warsztatów z udziałem ponad dwudziestu panelistów – ekspertów z branży PR. 24 i 25 września w Rzeszowie po raz kolejny podzielą się oni wiedzą i doświadczeniem. Wśród panelistów, którzy wystąpią na tegorocznym kongresie z prelekcjami, znalazł się m.in. Sebastian Bykowski, wiceprezes zarządu, dyrektor generalny firmy Press Service Monitoring Mediów. Wyjaśni on, w jaki sposób z powodzeniem wykorzystywać informacje z mediów do wspierania działań CSR. Jego współprelegentem będzie Tomasz Sysło, social media specialist & public relations z Fundacji Olgi Tokarczuk

Magdalena Przysłupska, rzecznik prasowy Fundacji DKMS, zaprezentuje dane dotyczące wpływu pandemii koronawirusa na działalność organizacji pozarządowych z obszaru ochrony zdrowia. Rozwinie temat m.in. w kontekście realizacji statutowych celów, zmian zachodzących w obszarze komunikacji oraz występowania potencjalnych kryzysów.

Z kolei w debacie pod patronatem Związku Firm Public Relations uczestnicy kongresu będą dyskutować nad współczesnymi wyzwaniami w zakresie zrównoważonego, a przede wszystkim ekologicznego rozwoju.

Zgłoszenia na kongres przyjmowane są za pomocą elektronicznego formularza dostępnego na stronie www.kongresprofesjonalistow.pl. Można tam również znaleźć szczegółowy harmonogram wydarzenia oraz pełną listę prelegentów.

Organizatorem Kongresu Profesjonalistów Public Relations jest Newsline. Współorganizatorem i partnerem badawczym został Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 2
XX Kongres PR

XX Kongres PR rozpocznie się 24 września

10 września 2020

  • 1
  • 9
  • 0
  • 0
  • 0
10.09.2020

Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”. Marka stworzyła serię filmów dokumentalnych

Rola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser można obejrzeć w kanale marki na YouTube. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24 września.

9 września 2020